Ingen bra träningsvecka för pranayama

Eeehh borde kanske uppdatera hur det går med min pranayama. Ärligt? Inte alls bra. Jag trodde jag hade all tid i världen men efter det inlägget ändrades det mesta. Så det är har åter varit en vecka fylld till bristningsgränsen...på gott och ont. Det mesta är roligt och jag måste säga att jag är imponerad av mig själv av allt jag orkar göra och det tempo jag håller med tanke på att jag är i 8:e månaden. Jag ska inte sticka under stolen med att jag saknar så otroligt mycket min träning och jag vet att jag bör vänta 8-12 veckor efter förlossningen med att börja träna igen så det är ett bra tag kvar.

Jag har ju planer att fokusera på min pranayama istället för enbart asanaträning och ska göra ett nytt ärligt försöka den kommande veckan. Kanske, kanske, kanske orkar jag stiga upp en kvart tidigare på morgonen och göra den då. Men jag är rätt trött....ja jag vet att pranayama ger ork och energi men nu är jag som sagt höggravid....

Namaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0