Ny vecka, nya möjligheter

Då rullar en ny vecka igång och som tur är, är mycket mindre inbokade "måsten" denna veckan! Hurra för det! Så jag kan fokusera lite mer på mig själv några kvällar nu, hoppas jag! ;) Och den fokus kommer att bestå i pranayama. Jag känner att min pranayama har blivit lidande för min trötthet och min fysiska yogaasana träning har blivit lidande p.g.a. min höft.

Jag tror dock att om jag återupptar min pranayama så kommer jag förhoppningsvis att minska min trötthet!

Likaså har jag en stor morot med min pranayama och det är att den hjälper nog till bra vid förlossningen även om profylaxandning är något annorlunda så är kunskap i andningsteknik och avslappningsteknik två bra redskap att ta med sig till förlossningen som närmar sig med stormsteg!

Så ett av mina mål denna vecka är att få igång en regelbunden pranayamaträning - helst på morgonen.....

Namaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0