Det tar energi...

...att vara i tvist med någon och/eller fatta större beslut. Igår fattades ett större beslut som jag känner mig nöjd med men oj vad trött jag kände mig efteråt.

Idag har jag diskuterat i över 1 timma om något som jag känner mig missnöjd över och som tyvärr kostar massor....inget är beslutat eller klart men oj oj vad jag är trött.....oh well när det här är över och vilket beslut det än blir så spelar det ju egentligen ingen roll i oändlighetens oändlighet ändå låter jag det ta så mycket energi. Antagligen för jag vill ju att det ska bli bra.

Något jag har lärt mig: Gör bara det du själv känner är rätt. Lyssna till dig själv. Ta in andras "input" men lyssna på magkänslan! Om jag hade gjort det hade jag aldrig varit i denna tvist/konflikt.

Namaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0