Yogapasset blev...

...faktiskt av idag även om det känns sådär såhär i efterhand. Snabbt, något ofokuserat och inga vinyasas. Jag fick sluta efter Marichyasana D (som faktiskt gick jättefint idag!) för Mini ville ha uppmärksamhet och sen mat.

Ja, ja så är det.

Det blev i alla fall av! Jag känner mig egentligen nöjd för jag yogar mer än någonsin tidigare i mitt liv samtidigt som jag har mycket lägre krav på mitt yogande. Alltså jag gör mitt bäst för stunden och är sedan nöjd med det. Kan jag tacka min graviditet och son för detta mån tro!?!!! Förmodligen!

I övrigt har jag dagdrömt (när inte Mini kräver min uppmärksamhet vilket han mer eller mindre gör non stop!) om min yrkesframtid! Jag har sett en jättefin lokal som skulle fungera super....ska jag våga? Jag borde kanske börja småskaligt.... Min andra dröm....ska jag ta tag i den istället? Eller ska jag göra båda?

Solen skiner. Bus i parken.

Längtar efter att Storprinsen ska komma hem. Längtar också efter att få vila lite för idag är jag trött.
 
Namaste!


Kommentarer
Postat av: Surya

Heej yogini! Tack för dina inspirerande inlägg om både osteopati o yoga!! nu känner jag mig inspirerad till att börja asanaträna igen, efter ett par veckors uppehåll!

ha en fin freda kväll

namaste

2008-05-16 @ 19:45:32
URL: http://suryanamaskar.blogg.se/
Postat av: yogini

tack rara du!

ibland känns det som jag skriver rakt ut i universum fast å andra sidan skriver jag ju till mig själv särskilt mina yogareferat!

namaste!

2008-05-16 @ 21:59:01
URL: http://yogini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0