Jag hade tid hos...

image79



....en osteopat igår för att justera kroppen efter min graviditet. Min höft hade fått sig en liten kyss men det var inte så farligt., vilket nu också ska vara justerat av osteopaten. 

Dock tycker jag inte mina "känningar" i högra höften har släppt. Vi får se vad tiden ger med sig.

På kvällen var jag sjukt trött. Inte ovanligt att man blir jättetrött efter ett osteopatbesök. Jag var helt enkelt tvungen att gå och lägga mig samtidigt som MIni klockan 20 igår. Men jag har sovit som ett litet barn hela natten fram till morgontimmarna (då jag alltid vaknar...en gammal vana från tiden när Mini vaknade ofta på nätterna).

Namaste!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hur fungerar det att gå till en osteopat? Rekommenderas det inom yoga? Kan du inte berätta lite mer, skulle bli så glad då!

2008-05-13 @ 10:22:10
Postat av: yogini

självklart! ge mig någon dag eller två!



namaste!

2008-05-13 @ 19:55:37
URL: http://yogini.blogg.se/
Postat av: Surya

intressant!!! väntar med spänning!

namaste

2008-05-14 @ 15:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0