Började med...

....barnvagnsgympa sen blev det lunch i parken och nu ett mycket märkligt yogapass.

Fram till Navasana som vanligt men med flera avbrott för att byta på Mini och så lite lek. Sen ville han ha mat och därefter somnade (tur!) han. Jag kände mig redan så ofukserad så jag fortsatte med tv:n på och lyssnade till Martin Bengtsson(?) som varit fotbollsproffs i Inter men genomgått en existensielkris. Föreläsningen hette "Från proffsdröm till mardröm". Mycket intressant föreläsning! Tja så passet blev lite slarvigt men jag är ändå svettig!!! Det är varmt i lägenheten trots öppna fönster!

Nåja veckans första (!) yogapass!

Igår fick vi färskpressad juice i en nyöppnad juicebar här i Malmö. Mmmmm vad gott det är när det är färskt! Det kommer bli många besök i den baren! Mini gillade också drycken!

Namaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0