Mysore...

...i Lund med Susanna och Jens i söndags.

En lagom liten mysore-grupp.

Jag fick assistans av Jens i Prasarita Padottanasana C och med hjälp av honom nuddade mina händer golvet! Nice!

Jag tränade fram till Bhuja Pindasana - lite iver att ta mig vidare i serien även om jag inte är redo efter graviditeten.

Det är verkligen underbart härligt att träna i en grupp och få energi från gruppen.

Jag var full med energi hela dagen - dock tog jag en liten power-nap när jag kom hem efter passet - då det hade varit en lång natt innan.

Namaste!


YT 1



Kommentarer
Postat av: Surya

Tack snälla gulliga för dina kommentarer. Jag vet inte varför men de vände mitt humör från riktigt dåligt morgonhumör till glad och hoppfull igen. Tack för din omtanke!
Jaha-så man inte ska göra hela serien i början?! Det klart att det inte går rent praktiskt att göra alla övningar för att de är för svåra men jag tänkte att man skulle ändå göra hela serien och göra lättare varianter av de man inte klarar av?
Det skulle verkligen behövas att träna Ashtanga i en klass, men det får jag ta när jag flyttar!
Men om jag bara gör fram till Navasana, ska jag göra de avslutande asanas efter där då?!
Jag läser din blogg varje dag och tycker att den e mysig!!!
Namasté

2008-03-12 @ 09:26:50
URL: http://suryanamaskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0