Hemmaträning...

...fick det bli igår på köksgolvet. Ett riktigt bra pass. Energin fanns kvar sedan söndagens mysore-klass.

I söndags fick jag förresten hjälp att binda i Mari C och D (klarar i och för sig att binda själv på vänster sida i Mari C). Det var riktigt skönt och det kändes inte omöjligt även om det inte gick att binda igår.

Jag njuter verkligen av att få göra Sirsasana. Jag har inte orkat gå ned halvvägs i SIrsasana på sistoende men det kommer nog tillbaka.

I övrigt gör jag vinyasas så mycket jag orkar och känner att jag har tid med. Ibland hoppar jag över mellan sidorna för att själva yogapasset ska gå lite oftare (jag vet ju inte när gossen vaknar).

Hm, jag kommer inte ihåg så mycket mer av passet igår.

Avslutande asanas känns inte så bra. Jag ska diskutera det nästa gång jag kommer till Kphm och tränar där.

Idag blev det inget yogapass pga omständigheter.


Namaste!


YT 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0