Klockan ringde...

....och vi blev paffa att Mini fortfarande sov. Vi kan helt enkelt inte lita på honom längre som väckarklocka. Fem minuter efter så vaknade han dock. Storprinsen gick in till Mini och myste/busade medan jag förberedde mig inför dagens yogapass. Det blev ett lyckat pass! Först andningsövningar och därefter asana-träning. Jag blev lite fysiskt trött mot slutet så jag fick minska ned antalet vinyasas (jag gjorde fulla vinyasas med hopp både bakåt och framåt igenom armarna - det går lättare framåt när jag får till andningen rätt men bakåt börjar sakta ta sig!). Supta Kurmasana gick fint. Bra assistans från Storprinsen. Utthita Trikonasana B var seg och Utthita Parsvakonasana B var ännu segare men efter 5 stycken så blev det riktigt bra. Mari D var ok. Orkade inte gå så djupt i den men trots detta är jag mycket "djupare" i denna asana än för någon månad sen så den växer och blir bättre och bättre!

Skön söndag i övrigt. Städa, tvätta, packa, busa, gunga, promenad, besök, brevskrivning, midsommarplanering med mera, med mera.

Lovely!

Imorgon bär det av på vår första sommarsemester som en familj! Ska bli så härligt. Stugsemester! Ingen TV och ingen Internet!

Namaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0