Några dagar kvar...

...på semestern! Och jag kan konstatera att detta har varit den allra bästa semestern någonsin i mitt liv!

Inget märkvärdigt. Vi har varit i Sverige. Besökt vänner och föräldrar och svärföräldrar. Och nu avslutningsvis har vi fått KANONväder! Jag mår som en prinsessa! Och Mini har fått så mycket uppmärksamhet och vi har fått avlastning. Fin markservice helt enkelt. Och än en gång så skönt med lite sol och värme. Nu ser jag faktiskt framemot vardagen igen om några dagar. Med rutiner. Och nya projekt! Massor av projekt. Bara spännande och roligt men utmanande!

Jag har gjort min fysiska asana-träning regelbundet under hela semestern förutom några dagars "lady's holiday".

Det har varit härliga asana-pass de senaste tre dagarna. Särskilt mina urdhva dhanurasana har utvecklats massor! Nice! Jag har passat på att praktisera när Mini varit ute på sin morgon-promenad-sovtur så det varit lugnt och skönt i huset.

Efteråt har det blivit en god och välförtjänt frukost fast snarare brunch...

Jag längtar redan till morgondagens asana-träning!


Namaste!


Mini har gjort det till den bästa sommaren jag har varit med om!


Kommentarer
Postat av: Nina

Vad härligt att läsa ditt inlägg som lyser av tacksamhet och glädje! Du kommer leva länge på denhär semestern, fulladdad av energi inför hösten och vintern!

Namaste!

2008-07-25 @ 22:04:25
URL: http://solhalsning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0