Idag hade jag....

....ett helt fantastiskt yogapass. Sov några extra timmar för jag kände mig så trött för jag hade sovit med Mini hela natten (han hade en mardröm strax efter 0100). Så det blev inget Köpenhamn. Det visste jag redan när jag gick och la mig men jag kan ju alltid låtsat att jag ska komma iväg.

Nåja.

Efter några extra timmars sömn på morgnen (storprinsen tog hand om lillMini) satt jag på min meditationskudde. Samlade kroppen och tankarna. Sen pranayama. Därefter ett långt, fokuserat och svettigt yogapass. Alla asanas gick fantastiskt bra. Bra flyt. Bra fokus. Jag kan till och med se att jag en dag kommer att klara av Marichyasana D. FANTASTISKT!

Bakåtböjningarna gick över alla förväntningar! Jag undrar om det beror på att jag  åt lite till kvällsmat igår kväll och var således riktigt tom i magen och tarmarna, d.v.s. helt fri i att röra mig åt alla håll. Likaså kändes alla bakåt hopp och genomhopp i vinyasas ovanligt bra och lätt (fick till min andning också så jag inte höll andan när jag hoppade!)! Väl värt att fundera på.

Namaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0