Härligt, härligt...

....med semester och underbara, underbara vänner!

Vi har och blir så bortskämda av vänner och familj så vi kan njuta av allt till fullo! I am loving it!

Jag har tränat regelbundet såsom när jag är hemma, alltså hållt mina fyra pass per vecka. Förra veckan var underbar bra. Det blev ett pass hemma innan jag åkte, 2 pass i ett stort växthus(!) och ett pass på verandan till huset vi bodde i plus ett hathayogapass i Stockholm city. Nice! Sen har jag även hunnit med ett yogapass i en liten glasveranda och hos svärföräldrarna framför öppnaspisen men utan brasa i! ;)

Så heja mig! Jag är väldigt nöjd och glad!

Nu ska jag fortsätta att semestra några veckor till!

På återseende!


Namaste!


p.s Det är sååååå skönt att ha begränsad tillgång till både Internet och TV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0