Upp som en sol....

....och ned som en pannkaka!

Det har väl varit lite väl ambitiöst från min sida.
Meditationen kanske gjorde väl susen för i torsdags somnade jag nästan stående. Ingen meditation. Och sen blev det fredag, lördag och söndag med fokus på att återhämta hela familjen (ja gossen han lever efter sin rutin). Det blev mycket sömn, långa promenader, långsamma matstunder och så såklart hinna med att förbereda inför den nya veckan.


Denna vecka är det sportlov i Skåne vilket innebär en lugnare vecka för mig och gossen. Puh!

Vi får se hur det går med min yoga och meditation för de har som sagt varit helt i vila sen senaste inlägget.

Jag saknar yogan så jag dööör men för en gång skull vill huvudet mer än vad kroppen orkar - det har jag nog aldrig varit med om tidigare. Förr var det alltid tvärt om! Tänk vad en liten gosse kan ändra på saker och ting!

Namaste!


Kommentarer
Postat av: Surya

Jag vet precis vad du menar, fast för min del är det tvärtom som du beskrev - kroppen vill mer än huvudet! Jag ville verkligen inte yoga imorse men jag gjorde några enkla övningar ändå. Jag är på supa-röka-vräka godis - humöret! Men nix det bli inget med det!!!
Jag tycker ni verkar ha det så himla mysigt du o din lille pojk. Så det är ju bara att njuta!!!
Ha en underbar dag!!! kram

2008-02-19 @ 08:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0