Tung, tung, tung

Igår hade jag jätteont i huvudet på eftermiddagen/kvällen. Jag hade säkerligen vätskebrist som vanligt och hällde i mig vätska men det var nog försent så tillslut fick jag ta en värktablett som tur hjälpte mig. Jag hade jättesvårt att somna på kvällen, kände mig frusen. Antagligen för att jag var så trött. Tillslut fick jag somna med två(!) täcken på mig!

Det blev ingen yoga igår. Däremot babymassage! Det var inte lika populärt igår men det var ändå härligt att få en stund tillsammans med gossen och med de andra mammorna.

Idag lyckades jag faktiskt med nästan ett helt yogapass, d.v.s. fram till Navasana. Dock han jag inte de avslutande asanas mer än Urdhva Dhanurasana och Sirsasana (jag var tvungen att kolla om jag klarade av att gå ner i en 90 grader vinkel igen med benen eller om det bara var tur i tisdags = jag KLARADE det!!!) för gossen vaknade precis då.

Tyvärr var andningen helt kort och stram. Jag var nog lite stressad för jag hade ingen aning om hur lång tid jag hade på mig och jag ville så gärna hinna fram till Navasana. Jag kände mig så tung, så tung, så tung i kroppen. Jag orkade knappt hålla mig uppe i Chaturanga Dandasana. Men jag kanske få skylla på att det är fullmåne?

Namaste!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0