Tisdag

Det blev faktiskt ett bra yogapass i tisdagskväll. Ja kväll är inte min favorit tid för att praktisera yoga men jag tar den tid jag får.

Något som jag klarade av för första gången själv var att i Sirsasana gå ned och ha benen i 90 grader vinkel från kroppen! Helt galet att jag klarade av det med tanke på mina begränsade magmuskler. Jag orkade inte stanna en längre stund men jag gjorde det! Det var en jättehärlig känsla. Det visar kanske att det inte behövs så mycket styrk utan rätt teknik. Har jag hittat tekniken nu?

Det fina med att träna på kvällen är att jag är så mjuk och följsam i kroppen och rätt stark också. Det blev många fina vinyasas!

Tyvärr minns jag inte så mycket mer från yogapasset då jag inte hann skriva något efteråt.

Det viktiga är ändå att det blev av!

Tjohoo!


Namaste!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0