Ingen dag...

....är den andra lik med ett litet barn! Det är spännande men också slitsamt!

Idag var en stressig dag men flera aktiviteter. Det blev lite kaos innan vi kom hemifrån men så blir det ibland. En och annan tår hann rinna ned för kinden men så blir det när man är lite övertrött! Jag är ju mänsklig!

Vi har börjat med spädbarnsmassage! Det var så trevligt. Jag tror prinsen gillar det. Jag gillar att dels få lära mig spädbarnsmassage dels få träffa andra mammor samt att få komma hemifrån en liten stund. Jag ser redan framemot nästa tillfälle!

image62



Yoga : Jag vill inte "pusha" mig själv mer än vad jag gör. Det blev några solhälsningar. Det räckte.

Nu längtar jag till sängen!

Namaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0