Ett yoga shala...

...besök blev det inte igår.Jag sov hellre.... Oh well det blev ett ok pass här hemma lite senare på dagen. Jag har haft svårt med andningen men jag kämpar på. Jag har lite problem med de avslutande asanas så jag ska be någon yogalärare titta på dem och se så jag kommer in i dem korrekt och inte skadar nacken.

I övrigt har det blivit två jättelånga promenader i helgen! Det är härligt att gå med vagnen. Jag får upp ordentlig fart på promenaden när jag går med vagnen.

Jag har för avsikt att träna idag men vi får se hur dagen fortlöper. Det är otroligt vackert väder så jag vill gärna komma ut på en promaned också.

Senare idag ska jag undervisa en nybörjargrupp. Det ska bli kul!


Namaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0