Paus..

..just nu. Det har gått i över 120 de senaste veckorna. Behöver paus. Behöver skala av och bort många "måsten". Bloggen får ligga längst ned på "att-göra-listan" nu ett tag. Jag har börjat en distanskurs i medicin. Jag börjar snart jobba lite grann. Jag har en sjuk Mini. Jag är trött. Jag känner mig sliten. Jag har 2-3 projekt varav ett är viktigt att jag tar hand om nu och löser inom snar framtid. Jag har en Mini som vill växa, utvecklas och kräver mer och mer av mig. Jag vill vara med min familj.

Men en dag kommer rutinerna på plats igen och då hinner jag blogga om min yoga!

Yogan har varit väldigt mycket på is då jag har känt mig otroligt sliten och trött i kroppen (som tur var fick jag vila upp mig i helgen som gick), vilket resulterat i spontana näsblod då och då. Inte alls roligt.

Nu kallar min febriga Mini!

Namaste!

Kommentarer
Postat av: Nina

Bra prioritering! Välkommen att skriva närhelst du vill, att blogga ska vara nöjsamt inte jobbigt. Sköt om dej och familjen!!

2008-08-20 @ 19:17:48
URL: http://solhalsning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0