Prinsessa...

....så mår jag idag!

Jag har fått sova en HEL natt ENSAM! Första gången på ett halvår!

Jag har energi! Jag känner mig glad! Jag njuter av att umgås med min son! Jag känner mig stark!

Tänk vad sömn är viktigt!

Jag ska fortfarande ha min lördagsnatt också! Om jag kan få 1-2 nätter per vecka då jag får sova tror jag allt kommer bli mycket lättare för samtliga i min familj!

Yoga, sömn och lite egen tid så är jag en glad och härlig mamma och en glad och härlig sambo!

Idag började jag med mitt yogapass tillsammans med Mini. Det avbröts för lite mat och sen ville han sova. Därefter ringde telefonen och jag är nu utbjuden på lunch i det vackra vädret. Så yogapasset idag har sett ut som följande:

5 Surya Namaskara A
4 Surya Namaskara B
Padangusthasana
Pada Hastasana
Utthita Trikonasana A och B
Uthitta Parsvakonasana A

Sen blev det inte mer. Kanske mer ikväll. Kanske inte..

Jag börjar känna att dagen blir inte riktigt hel utan min yoga = bra känsla. Det betyder att jag nog förhoppningsvis börjar sakta få in en dagsrutin att göra lite yoga varje dag. Men jag är glad att mitt mål är 4 pass per vecka för hade det varit mer skulle jag bara känna mig stressad.

Igår gjorde jag lite yinyoga framför tv:n men sen hoppade jag i säng kl 21 och somnade nog vid 21:30!

Nu längtar jag ut i solen!

Namaste från Prinsessan!


P.S Jag funderade lite över det här med att minska på sockret vilket nog har resulterat i att jag har ätit mer socker....som t.ex. Oboy och bröd baserat på socker (hur onödigt som helst men gott!).....hm....det beror nog på tröttheten (om jag får skylla på något??)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0