Paus...

....ett par dagar. Förra veckan blev det 3,5 yogapass inte dåligt trots allt. Och många, långa promenader i det sköna vädret. Plus någon helt kaotisk natt och dag = sömnbrist.

I söndags fick vi hjälp med att passa Mini så jag och sambon fick några timmar för oss själva. Skönt.

På kvällen hade jag ont i hela kroppen. Som om jag hade feber i kroppen och fick ont i alla muskler och sener. Tillslut fick jag ta en huvudvärkstablett och sakta började värken släppa del för del i kroppen.

Jag har fortfarande ont i kroppen. Jag känner mig stel och öm. Särskilt höger sida och höften. Tidigare idag mådde jag illa så jag undrar om jag eventuellt har ett mindre influensa-släng i kroppen.

I övrigt är jag trött, trött, trött....alltså allt är som vanligt ... ;)

Namaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0