Mycket kort..

...yogapass igår. Enbart det stående ställningarna. Hade inte ork eller ro att göra mer. Men bättre än inget.

Jag har känt mig lite less de senaste dagarna mest pga trötthet och en förkylning som aldrig vill lämna vårt hem. Nu har lillprinsen och jag varit ordentligt förkylda. Jag mår mycket bättre idag men är inte helt frisk. Lillprinsen kämpar och kämpar med sin förkylning.

I övrigt var det en kaosartad dag igår.

Jag mår så mycket bättre när jag får praktisera yoga ca 4 gånger i veckan. Jag är gladare. Mer positiv. Klarar av tröttheten bättre. Känner mig starkare. Blir inte lika lätt irriterad eller ledsen.

Alltså - jag måste finna tid till att träna....jag saknar verkligen min regelbundna yogaträning. Ska försöka komma igång snarast igen. Hinner dokc inte idag. Borde inte sitta här och skriva....

Namaste!


Kommentarer
Postat av: Surya

Vad synd att det är så stressigt i ditt liv så du känner att du inte har tid för yogan! Hoppas det vänder snart! jag har själv inte barn så jag har ingen aning om hur det är att prioritera någon annan först innan mig själv...
Kul att du tyckte inlägget om Ayurveda var intressant!
Kämpa på, snart kommer du hitta på ett sätt att få mer tid för yogan!
Namaste

2008-04-02 @ 13:07:33
URL: http://suryanamaskar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0