Måndagens yogapass...

...var den första Mysore-klassen med Stefan i Köpenhamn för mig. Jag steg upp kl 0500 efter en natt med Mini...dvs inte fullnattsömn men det gick bra.

Jag stod på yogamattan kl 0615 och några minuter senare var jag igång med första solhälsningen! Lovely!

Fram till Navasana sen gick jag över till de avslutande ställningarna.

När jag kom hem blev det gröt och kaffe tillsammans med Mini i hans nya fina stol. Sen sov jag en mikrostund på förmiddagen tillsammans med Mini!

Sen var jag "speedad" hela dagen! Städade och rensade i en av alla mina lådor (vårstädning?).

Massor av inspiration till mina egna yogaklasser efter helgens workshop med Stefan.

Namaste!


YT 9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0