Idag blir det...

...nog ingen träning för jag är slut som artist...eller hur man brukar säga. Jag har massa energi i kroppen och VILL praktisera men ja det går inte rent praktiskt just nu. Tyvärr. Kanske i kväll.

I natt strejkade jag som mamma. Jag fick 5-6 timmar sömn i streck för Minis pappa tog honom. Det var första gången jag fick så många timmars sömn på raken på mer än 5 månader! Jag var INTE utsövd när jag vaknade. Jag vill ha mera! Mera sovtimmar. Ensam. Ingen lillprins bredvid för jag sover inte djupt då. Jag känner mig nästan aggresiv för jag känner av sömnbristen samtidigt som jag inte har ro att sova på dagen. Tyvärr.

Jag måste nog boka upp mig på något "eget" denna veckan. Paus från lillprinsen så jag får ny energi = glad och pigg mamma!

En tjejkväll kanske?
En resa till en yogashala och träffa andra yogisar?


Namaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0