Bra start på veckan...tills tröttheten slog till....

Tjohoo! Regelbunden träning i flera dagar i sträck. Åh så PANG blev jag enormt trött idag på förmiddagen på jobbet och det har hållt i sig hela dagen. Jag som aldrig äter godis har tryckt i mig äcklig onyttig choklad för att på något vis hålla ögonen öppna. Jag bara längtar efter att få åka hem och stupa i säng eller på soffan. Mat? Måste man äta....så trött känner jag mig....skyller på graviditeten. Jag har inte känt mig så här trött under hela graviditeten utan bara de senaste 3 veckorna. Inte alls kul. Nåja.

Mina pass? Jo tack de har varit bra. Lite ofokuserad i andningen men i övrigt är jag förundrad över min fokus att hålla mig på mattan och inte låta mig bli distraherad av andra saker runt omkring mig. Jag är också förvånad över att jag har kommit upp på morgonen! Go girl! Hoppas jag orkar i morgon också!

Namaste!

Kommentarer
Postat av: bilqis

hei, jeg lurer på hvor langt du kommer i serien nå som du er gravid? Jeg er i uke 26 og ganske fersk på ashtanga, så jeg kommer ikke lenger enn litt ut i de sittende posisjonene. Men det holder egentlig lenge, og blir som regel god og svett alikevel.. dersom du kommer lenger, hva slags modifikasjoner gjør du?

2007-09-12 @ 15:11:19
Postat av: Yogini

Ja, precis som du skriver är det enormt viktigt att man 1. Har en bra lärare och 2. Verkligen, verkligen lyssnar på sin kropp! Det stämmer också att vi ska ju förbereda oss inför ett maratonlopp om några veckor så styrka, uthållighet och bra andningsteknik behövs!
Gravidyoga kan ge detta också för de kvinnor som inte har tränga Ashtanga Vinyasa Yoga tidigare.
Namaste!

2007-09-14 @ 09:54:12
URL: http://yogini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0