Asana - träning

I helgen har jag hunnit med två hela yogapass anpassade efter min nuvarande situation. Det kändes enormt skönt att komma igång och röra på kroppen.  Under nästan två veckor har jag varit för trött för att ens fundera över asana-träning eller pranayama. Jag tog hjälp av min yoga-dvd med Mark Darby. Mest för att få "lite sällskap" men också för att disciplinera mig. Det finns för mycket saker som distrahera mig hemma.

Båda passen gick fantastiskt bra och god fokus rakt igenom. Jag kände hur gott jag mådde efter båda passen nu när jag hade tid och ork att praktisera. Jag hoppas orken ska finnas kvar under veckan så jag får några pass genomförda.

Namaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0