Årstiderna

Trötta och sega efter jobbet blev vi glatt överraskade av en stor fruktkorg utanför vår ytterdörr när vi kom hem!

Fruktlåda

Vi provbeställer leverans av färsk frukt från årstiderna (vi älskar verkligen frukt) så det ska bli kul att se hur det här fungerar. Kanske blir det att vi provar någon av de andra korgarna. Förutom god frukt, förhoppningsvis så ekologisk som möjligt, så får man vid varje leverans härlig recept på grönsaker och vegetariska rätter. Mmmm nice! Inspiration.

Imorgon blir det nog en härlig fruktdrink! Vitaminkick. Tror jag behöver det nu när hösten kryper på och jag känner mig lite trött och sliten. Långa arbetsdagar utan någon energikick från min yoga...mina andningsövningar går det lite si och så med också. Oh well energin till det rinner nog till snart!

Namaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0