Foto

Idag har jag tagit några foton på mig själv i vissa asanas med min stora mage. Vissa blev jättefina. Andra ser jag bara tung och besvärad ut....vilket jag nog också känner mig! För det börjar bli tungt och jag var helt slut efter vissa asanas - tur att jag inte är modell - då jag var tvungen att stå stilla länge, länge för att vi skulle få till ett kort...inte direkt det roligaste! ;)

Senare idag ska jag sortera korten och se vilka vi ska spara och om jag måste ta om några kort. Det blev inte foton på alla asans men några. Jag kommer  ju inte ens upp Salamba Sarvangasana eller Sirsasana....

Jag har även hunnit med mental yoga idag....en långsam promenad i parken och njutit av det fantastiska höstvädret och höstsolen! Mmmmmmm, jag njuter verkligen! Lite varm choklad på ett av favorit kaféerna blev det också men en god liten, liten kaka tillsammans med min underbara sambo.

Namaste!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Snygg blogg!

2007-11-04 @ 16:21:37
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Yogini

Tack! Vad glag jag blir och kul att du har hittat hit! Trevlig söndag!

2007-11-04 @ 16:24:16
URL: http://yogini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0