Uppskattning

Lite oyoga om uppskattning. Men efter en tuff arbetsvecka förra veckan, en ännu tuffare helg och i övrigt kämpig vecka blev dagens uppskattning från några yogaelever som jag har hjälpt denna våren en skatt från himmelen för mig. Jag blev så paff över deras omtanke att jag tappade nästan talförmågan (och jag är inte så babblig vanligtvis heller...;).
Jag har uppskattat tiden med dem så otroligt mycket för de har utvecklats så enormt mycket och de har inte, upplever jag, någon västerländsk tävlingsinstikt i sin yogaträningen utan gör sin yoga för vad den är och vad den kan ge dem i sitt dagliga liv. Många har applicerat upplevelserna och kunskaperna i det dagliga livet och verkar faktiskt må bättre. Heja dem! Deras omtanke idag blev som en varm, varm filt om mitt hjärta och kom precis i rätt ögonblick i mitt liv.
Tack till alla er!

Namaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0