Ingen yin yoga

Ha, jag kom inte hem i tid. Mycket att göra på jobbet.

På eftermiddagen fick jag fruktansvärd huvudvärk. Jag gillar inte att ta huvudvärkstabletter så jag kämpade med att dricka mycket vätska och få i mig frukter med mera för att få upp sockerhalten men det hjälpte inte så mycket. Så sent ikväll fick jag ge mig och ta en tablett. Nu mår jag mycket bättre.

Det blev ingen yin yoga. Blääää.

Men jag har ändå varit produktiv med mitt lilla projekt så jag har i alla fall fått lite gjort.... - Jag har bara min älskade sambo att tacka för detta...utan honom skulle inte mycket bli gjort! Han är bäst!

Nä nu måste jag sova. Lika intensiv dag imorgon!


Namaste!



Kommentarer
Postat av: Yogi Maha Jai Shanti

Namaste!
Sjung ett mantra, är mitt motto då man har huvudvärk.

2007-05-16 @ 20:16:47
URL: http://qi.webblogg.se/
Postat av: Sara

Du vill inte komma med på Bikram Yoga?
Hoppas att allt är väl(?)!

Maila mig!
Kram,
Sara

2007-05-17 @ 12:05:20
Postat av: Yogini

Sara! Jag ringer snart! Det är mycket kring mig just nu! ;) Tack för all din omtanke!

2007-05-22 @ 18:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0