Kino MacGregor

Kino MacGregor


Kino MacGregor som har gett mig massor av inspiration att utveckla min yoga har blivit "certified teacher".

Det vill säga hon har klarat av åtminstoende de tre första seriena av Ashtanga yoga samt demonstrerat en lämplig nivå av färdighet i dessa serier som bestämts av lärarna på Ashtanga Yoga Research Institute (AYRI). Utöver detta har hon generellt gjort 8 eller fler årliga resor till AYRI Mysore med 6+ månaders varaktighet samt har minst 8-10 års daglig Ashtanga Yoga träning.

Grattis Kino!

Jag tror faktiskt hon är en av de yngsta som har fått titeln certified teacher!

Skoj!

Hoppas jag får träffa henne snart igen!


Namaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0