Första yogapasset

Det var helt fantastiskt att få praktiskera Ashtanga yoga igår hos Yogamudra i Köpenhamn!

Kroppen kändes relativt flexibel men inte så stark, vilket är logiskt med tanke på att det är länge sedan jag praktiserade. Jag tog det väldigt lugnt och uteslöt ett antal asanas. Idag låter jag kroppen vila för jag känner av träningsverk i såväl ben som armar och jag vill inte ta ut mig själv helt och hållet i början. I morgon ska jag försöka gå ett yogapass igen. Det ger inspiration och energi, vilket är bra att få inför min egen "self practice" hemma.

Det är gött att vara på banan igen!

Längtar till morgondagens pass....kanske blir det lite yoga efter jobbet....trots allt....vi får se hur jag mår....


Namaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0