Regn, regn, regn




Oj, vilket regnväder vi upplever i Skåne. Kanske kommer vi få en regnperiod i Sverige framöver....who knows! Klimatet har ju alltid förändrats på vår jord så varför skulle det stanna upp nu?

Nu är det drygt ett dygn tills jag ska resa på en yogautbildning och jag är verkligen upprymd! Som tur är kommer pojkvännen efter några veckor så att vi kan umgås på min "fritid". Jag tror t.o.m. han lovade i ett svagt ögonblick att prova Ashtanga yoga när vi är där!

Jag har inte tränat alls mycket på sistoende och känner mig lite nervös inför resan p.g.a. det då jag vet av erfarenhet vilken grym träningsverk jag får när jag åker på yoga retreats och inte har tränat regelbundet innan men jag har ju överlevt förr.

Hurra!

Namaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0