Kaos i morse

Oj, oj. I morse var ingen yogaasana träning inplanerad. Utan planen var att sitta fem minuter och fokuserade på andningen.

Det gick sådär.

Varför?

Jo, min kropp fick en totalchock när klockan ringde vid halvsju-tiden. Antagligen för att jag har sovit riktigt, riktigt djupt i natt (plus att jag inte kunde låta bli att se dubbelavsnittet av CSI igår kväll). Kroppen reagerde med att jag fick rikligt med näsblod.

Så jag kunde inte koncentrera mig på min andning. Efter ca tre minuter gav jag upp och gick och duschad. I duschen försökte andas lugnt och stilla för att stoppa blodflödet. Det fungerade.

Hm. Och jag som har en fulltecknade vecka....samtidigt som det verkar på kroppen som jag borde ta det lite lugnare.

Något annat....

Sedan jag bestämde mig för ett år sedan att satsa på det jag tycker är roligt och som inspirerar mig har det ena lett till det andra. Det fungerar helt enkelt att ha ett öppet sinne och tänka positivt.

Ett exempel är att igår kom min sambo hem och berättade att han hade haft möte med en kvinna som verkligen vill träffa mig för eventuella framtida projekt tillsammans inom hälsa, utveckling och projektledning. Så fantastiskt spännande! Utöver det fick jag denna fina förfrågan!

Heja vad glad jag är!



Nu hinner jag inte skriva mer!

Namaste!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0