Hosta...

Sjuk.
Trött.
Hosta.

Ingen yoga idag. 

Jobbade effektivt på arbetet idag så att jag kunde gå hem tidigare.

Sov flera timmar på eftermiddagen.

Skönt.

Det har varit en intensiv vecka. Jag hoppas jag snart få in nya rutiner så att allt flyter på enkelt och att jag hinner med allt jag vill göra.

Speciellt min yoga som har blivit lidande denna veckan p.g.a. jobb, trötthet och en konstig förkylning.

Jag önskar jag hann skriva mer i min blogg också!

Jag hoppas också att jag kan hålla mig lugn i helgen så att jag blir av med hostan och förkylningen.

Nu sitter jag redan i sängen. Jag ska läsa lite i Anatomy of Movement som säkert kommer få mig att sluta mina ögon och somna snabbt även om jag tycker det är intressant läsning.


Namaste!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0