Torsdagens träning

Hmmm tyvärr blev det ingen träning hos min yogavän M i morse...fick inte tillgång till bil..ledsamt...en av de bästa stunderna på veckan att få yoga ihop med andra ashtanga-entusiaster.

Jag kom dock upp i tid och yogade själv hemma men jag hann bara fram till navasana...eller "bara och bara". Det är i alla fall bättre än ingenting alls. Det är ju viktigt att få in en rutin i tränandet...att komma upp på morgonen...

Nu är jag trött. Längtar till helgen när jag ska studera lite yogateori och åka till Köpenhamn!

Namaste!

p.s 1 Jag tycker om mig själv allt mer och har modet att ta plats! Jag är så stolt över mig själv

p.s 2 Den moderna bönen för att avlägsna rädslor fungerar verkligen! Pröva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0