Hösttrött..

Hösten är tuff för mig....jag påverkas så starkt av mörkret och då har det ännu inte börjat bli mörkt vid kl 16. Iiisshhh för den dagen när det är mörkt hela tiden.. Jag försöker alltid att leva här och nu men jag kan inte låta bli att längta till mars...när man känner att våren och ljuset är påväg!

Idag har jag kikat på Petris Thailand retreat...ååhhh jag vill åka...Kan jag ta mig råd? Kan jag få ledigt två veckor? Vad ska min pojkvän göra? Kan han följa med? Åh vad jag tycker det är jättejobbigt att jag inte kan åka på retreats på mina semestrar för att min pojkvän inte tränar yoga. Jag vill ju så gärna ta vara på varje tillfälle att få träffa lärare och utveckla min yoga. Ja, jag vet att det finns lösningar på alla problem!

Oj vad jag låter gnällig...;) Jag längtar efter solljus och värme!

Ingen träning idag...

Namaste!

Paschimottanasana A



Kommentarer
Postat av: Sara

Purple Valley Yoga Center har accomodation till par där inte båda tränar yoga. Nu är siten under ombyggnad så man kommer inte in men här är länken:
http://www.yogagoa.com/
Det verkar vara finfint där. Stället ligger i Goa. Sedan finns ju extremt bra ställen på Bali. Återkommer med det... :o)
De brukar ha många bra lärare där! Ett tips ;O)
Kram,
Sara

2006-10-17 @ 16:07:21
URL: http://saraculler.webblogg.se
Postat av: Hjärter Dam

Var på en work shop över en helg i våras med Petri. Hur bra som helst. Han är verkligen lugnet själv, man blir så inspirerad!

2006-10-18 @ 22:37:53
URL: http://hjarterdam79.blogg.se
Postat av: Yogini

HjärterDam: Ja, Petri är verkligen lugnet själv! Jag var på hans workshop i Göteborg i våras. Tyvärr hann jag inte gå på hans teknikklass så jag fick inte så mycket kontakt med honom men han gav bra assisteringar under yogapasset. Min vän har flera gånger varit på hans retreat och varit jättenöjd alla gånger!

Sara: jag har inte hunnit kolla närmare på dina förslag. will do, will do snart! tack för tipsen!

2006-10-19 @ 13:55:08
URL: http://yogini.blogg.se
Postat av: Yogini

HjärterDam: Ja, Petri är verkligen lugnet själv! Jag var på hans workshop i Göteborg i våras. Tyvärr hann jag inte gå på hans teknikklass så jag fick inte så mycket kontakt med honom men han gav bra assisteringar under yogapasset. Min vän har flera gånger varit på hans retreat och varit jättenöjd alla gånger!

Sara: jag har inte hunnit kolla närmare på dina förslag. will do, will do snart! tack för tipsen!

2006-10-19 @ 13:55:48
URL: http://yogini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0