Tack..

Tack för att denna dagen börjar lida mot sitt slut. Jag har varit igång sen 05:30 och det känns nu i kropp och själ. Jag orkar inte kommentera min yoga idag mer än att jag gjorde den! Hurra för mig! Det kändes underbart efteråt. När jag är trött på morgonen så slutar jag tänka och analysera vad jag gör och varför utan bara gör det. När yogapasset sedan är över..förstår jag vad jag gör och varför jag gör det! ;)

En bra sak med yogan idag var att jag upplevde att jag verkligen var här och nu i min yoga. Ingen annanstans utan bara på min yogamatta i en asana. Underbar känsla. Mer sånt tack!

Imorgon har jag tagit ledigt från jobbet  efter lunchen och ska på lång week-end till Stockholm. Det ska bli underbart skönt med lite ledighet och jag ser faktiskt framemot att få sitta på tåget och inte göra någonting. Jag ska nog använda tiden till att ta igen sömn...

Det blir nog ett par yogapass på någon shala i Stockholm...jag vet inte ännu var....


Namaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0