Sista morgonen med M

Wow!
Det var tungt idag. Riktigt tungt. Orkade inte lyfta kroppen.

Orsak? Ja, jag åt inte speciellt mycket igår kväll. Jag la mig i relativt god i tid. Jag drack två glas med rött vin. Detta är den enda orsaken jag kan komma. Det röda vinet. 

Det yttrade sig särskilt i mina hopp till Chaturanga Dandasana och när jag stod i Utthita Hasta Pandangusthasana. Tappade både balansen och orkade inte hålla upp benet, vilket vanligtvis inte är något problem för mig. Jag brukar känna mig stark och stabil i denna asana.

Jag gav i alla fall inte upp. Jag gjorde samtliga asanas. När jag kom till de sittande asanas orkade jag inte att göra en vinyasa mellan varje sida förrän jag kom till Janu Sirsasana

Det var sista morgonen med M.

Vemodigt.

Tiden med M har hjälpt mig att uvecklas enormt mycket i min yoga.

Det är bra med förändring men just nu är jag för sörjer jag att tiden med M är över.
Orkar inte kommentera det mer just nu.



Namaste! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0