Ladies holiday

Vaknade helt kallsvettig kl 01:38 i natt. Sprang genast upp, drack vatten och stängde av min "yogaväckarklocka" för jag kände att jag behöver få sova.

Dessutom har jag "ladies holiday" så mitt lediga dag idag är helt befogat!

Min vän S kom hem från Thailand härom veckan och är helt såld på yogan såsom jag var när jag kom hem från Indien i februari i år. Hon är fylld med tankar och funderingar och har redan bokat nästa resa till Thailand och Mysore, Indien. Lyckost henne. Jag ska försöka träffa henne i mellandagarna och få veta ALLT om hennes yogaretreat i Thailand!

En dag kan jag också leva så. Jag är påväg. Jag har börjat min resa jag också!

Mitt mål är att resa till Mysore, Indien 2008 och stanna där i drygt 3 månader. Jag ska klara det!

Jobba, spara, träna, drömma!

Vad vore man utan drömmar, mål och ambitioner!



Namaste!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0