Förberedelser inför julledighet

Yogamattan är ihoprullad och nerpackad i sin väska.

Yogakläderna (önskat mig nya i julklapp) är nytvättade och fint ihopvikta redo för att åka på julsemester med mig.

Min hemmagjorda yogakalender (med bilder på mig i olika asanas) är färdig och ska bara slås in (blir nog årets julklapp...hihiii...men jag är faktiskt riktig nöjd med den)

I övrigt är det mesta förberett inför resan till föräldrarna imorgon.

Det sista ska bara packas ihop imorgon bitti, så det blir definitivt ingen träning imorgon. Helt ok.

Nu är utmaningen att ta mig tid att träna under julen och i mellandagarna!

Nu ska granen få lite vatten innan jag stupar i säng!



Namaste!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0