I fredags blev...

...det två yogapass. Mycket ovanligt för att vara mig. Först en light version på morgonen och sen ett pass på kvällen som var helt galet. Jag minns inte senast jag genomförde ett asana-pass på sen eftermiddag/kvällen. Wohoo vilken skillnad på kroppen. Min urdhva dhanurasana var av en helt annan kaliber en på morgonen....

Jag vilade i lördags men gick en monster promenad med mina prinsar. På söndagen blev det pass hemma. Eller var det tvärtom att jag tränade på lördagen? Minns inte. I vilket fall som helst gick vi en monster promenad på sndagen också och njöt av det underbara vädret.

I måndags en yogastund på morgonen. Hela serien (så långt fram jag har fått asanas). Idag vila. Nu är jag trött.

Go'natt!
Namaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0