Uppdatering av WoYoPracMo

Som ni förstår av mina väldigt få inlägg angående WoYoPracMo så går det inte så bra.

Livet är inte där det var för ett årsedan och jag har inte haft energi.

Jag har sug efter att träna men dagarna blir många gånger inte som jag har tänkt mig och jag får helt enkelt acceptera att min yogaträning ligger långt, långt ned på priorteringslistan, vilket är okej men jag längtar efter att få komma till en yoga shala och bara, bara fokusera på mig och min träning - kanske att få vara här eller här eller här eller varför inte här! Just nu är det lillprinsen som gäller och därefter sömn, promenader och tid med min man sen är ofta dagarna slut...

Namaste!

Kommentarer
Postat av: mimi

Jeg vet... mannen skal passe sønnen vår slik at jeg får trent to ganger i uken, og jeg er evig takknemlig. Vurdere å ta de begge med på yoga-retreat om et års tid slik at mor kan få drive med yoga og de kan slappe av på stranden... aaah, det hadde vært fantastisk!

2008-01-24 @ 00:55:39
Postat av: Yogini

Hej Mimi!
Vilken bra idé! Jag ska se om jag kan hitta en liknade lösning hemma hos mig, oftast brukar min man ta hand om lillen på helgerna så då har jag min chans...jag har dock hittills varit för trött för att yoga men jag börjar få krafterna tillbaka!
Jag har precis samma planer som du att åka till ett varmt land på en yoga-retreat om ett år där jag kan yoga och pojkarna kan slappa och leka på stranden. Ja visst vorde det fantastiskt!!!
Namaste!

2008-01-24 @ 10:43:01
URL: http://yogini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0