Avslutat en av de...

...bästa yoga-workshopen jag någonsin varit på. Jag är så trött just nu att ögonen går i kors och jag bara längtar efter sängen men samtidigt är jag fylld av energi från de fyra dagarna jag har fått spendera med Sri O.P. Tiwari som är en fantastisk lärare inom disciplinen yoga.

Pranayama-lektionerna har varit över all förväntan och yogafilosfi-timmarna har gett mig så många insikter. Det har också varit spännande att få utöva asana-träning på ett annat sätt än ashtangavinyasayoga.

Sri. O.P Tiwari är helt enkelt en enormt inspirerande man!


Bild lånad av Mudita


Jag hoppas innerligt att jag ska få träffa honom fler gånger och få ta del av all hans kunskap. Så härligt med människor som har så mycket livserfarenhet, vishet och kunskap och så gärna delar med sig av detta med stor ödmjukhet!

Jag känner mig så otroligt priviligerad att få vara hans elev!

Namaste!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0