Pranayamapass # 13

Min kropp är väldigt glad att lördag är vilodag. Så jag har gjort mina 15-minuters pranayamaövning och det känns bra att träna på just andningen. Att försöka hitta en lugn tempo som jag kan ta med mig i den fysiska yogaträningen.

I övrigt har denna dag mest varit att promenera och få friskluft i det helt underbart vackra vädret - sol och blå himmel och nästan ingen blåst. Sen är det en lyx att få vila och inte göra någonting!

Några tänkvärda ord:

"att älska sig själv betyder att aldrig kritisera sig själva för någonting"

(louise hay)

Det är underbart vackert när man tänker efter!

Hylla sig själv för att man åtminstonde försöker istället för att kritisera sig själv för att det blev halvdant!

Jag ska därför hylla mig själv för att jag har hittills har fullföljt NaYoPracMon även om vissa dagara har känts tunga!

Heja mig!


Namaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0