En utmaning..

...att bli mamma. Det är roligt, härligt, underbart, frustrerande och fantastiskt att vara mamma. Det tar på energin. Men nu sover han en liten stund i morfars famn och jag får några minuters vila. Puh!

Glöm inte, nu mitt i julruschen, att vara vänlig mot den stressade butikspersonalen som gör sitt bästa. Säg ett par vänliga ord såsom "du är fantastisk som hinner med allt i denna julrusch" till personalen så kommer du säkerligen göra deras dag lättare och roligare. För jag tror att de annars mest hör och ser suckar från kunderna, vilket inte precis inspirerar dem att jobba mera. Jag tror till och med att du kommer känna dig gladare och mer tillfreds efter att ha sagt några vänliga ord till en främlig!

Namaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0