Idag roade Mini..

....sig själv en lång stund, vilket innebar att jag hann mycket längre i min asana-träning än jag vågade hoppas på! Hurra! Det är så skönt att få börja dagen med asanas. Jag mår så mycket bättre. Känner mig starkare (psykiskt och fysiskt) och GLADARE!

Det har inte varit någon ordning på Minis morgontimmar under veckan som har gått. Han vaknat väldigt, väldigt tidigt, vilket har resulterat i att jag har somnat om hos honom och vaknat senare än planerat och det har inte funnits utrymme för praktisering (just nu är det för utmanade att praktisera bredvid en gnällande bebis....jag tror han har testat mig väldigt mycket denna veckan....åtminstoende hoppas jag det så glada-Mini snart är tillbaka igen....vilket han var i morse!) 

Jag får bara inte glömma bort hur viktigt det är att praktisera för mitt välbefinnande, ett välbefinnande som smittar av sig positivt på familjen!

Namaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0