Mamma-barn-yoga...

image70


....provade jag och lillprinsen idag! Det var faktiskt riktigt mysigt även om det inte blev så mycket yogat för varken mig eller Mini då han var vrålhungrig och det tog honom typ halva yogapasset, minst, och äta! Nåja det gör inget för det var en ljuvlig stund tillsammans.

Efteråt berättade L om en fantastiskt restaurang som gör hemmagjord, äkta italiensk pasta. Vi köpte med oss hem varsin dagens och nu har jga verklgien njuuutit av denna goda måltid. Den var ingen stor portion utan precis lagom. Pastan bara smälte på tungan och tomatsåsen var mild och fin.

I eftermiddag ska jag hålla en yogalektion. Min termin har blivit förlängd med några veckor vilket känns jättekul, ett gott betyg för mig som lärare!

Jag försökte praktisera lite igår men jag hade noll koncentration.

Jag ska försöka komma igång igen denna veckan....jag har helt kommit ur min yogaträning. Jag tror verkligen jag behöver komma till en yoga shala alternativt träna med en kompis minst en gång i veckan för få lagom energi-injektioner och orka att hålla igång regelbundenheten.

Namaste!

P.S Vi gjorde faktiskt övningen på bilden...bra träning för mig och Mini tyckte det var riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0