Kort reflektion...

....från min egen graviditet.


Jag höll uppe första trimestern dels pga att jag mådde så illa dels för att jag var rädd om fostret och inte ville utmana ödet.

Under andra trimestern var jag i Thailand på min yogalärarutbildning och mådde toppen! Min yogaträning var fantastisk fylld med modifikationer och tid för att utforska varje asana. Lugn och härlig. Närvaro! Jag ändrade min yogaträning succesivt efterhand som kroppen förändrades och min babys position i mig.

Tredje trimestern slutade jag med yoga för jag fick ont i höften och ville inte heller utmana ödet.

Kom ihåg! Att varje graviditet är unik. Lyssna till din kropp och ditt barn!

Namaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0