Jag kände mig...


image79
Foto: Yogini




.....nästan lika svettig idag under yogapasset som om jag hade varit i en yogashala med 20 andra yogisar bredvid mig.

Solen. Värme. Gott.

Det blev ett bra yogapass. Bra fokus. Bra andning. Bra asanas.

Supernöjd.

Körde med min Mark Darby-dvd som sällskap. Lillprinsen vaknade när jag var i Janu Sirsasana C så jag fick ta en liten paus och fixa mat till honom. Sen låg han på yogamattan medan jag gjorde de sista asanas fram till Navasana och Urdhva Dhanurasana (dock inga vinyasas för att snabbare blir klar...Mini har inte världens längsta tålamod). Snabb avslutandeserie...hehhee..."bara" Sirsasana och Yogamudra plus Utpluthe. Sen blev det Savasana med Mini på magen. Mysigt.

Mari C och D gick inte alls.

Det blev en helt fantastiskt bra pass.

Så glad!

Jag avslutade gårdagen med lite yinyoga så kanske bidrog det till ett härligt ashtangayogapass idag!

Namaste!


YT 18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0