Igår stod jag...






...faktiskt på yogamattan och det blev ett rätt så ok pass. Men jag längtar efter att få praktisera ensam. Det är mer utmanade att yoga med en otolig liten pojke bredvid sig...

Utthita Parsvakonasana B på höger sider var som vanligt igen.... jag förstår inte. Det gick ju så fint i förra veckan efter mitt osteopatbesök. Jo det är skillnad till det bättre. Jag kommer djupare i ställningen men i förra veckan gick det som en dans.

Jag borde stå på mattan nu istället för att skriva här men jag känner mig halvrisig som om det är en liten förkylning i kroppen. Ingen bra ursäkt men en ursäkt i alla fall.

Ähhh jag borde gå och rulla ut mattan nu för jag antar att Mini vaknar inom 10 minuter....(jag har lagat lite god puré till honom när han somnade så jag har använt hans sovtid effektivt trots allt! )

Namaste!



Kommentarer
Postat av: Surya

haha jag förstår vad du menar..ibland känner man sig dum som skriver att "man inte hinner träna yoga" fast sitta vid datan, DET hinner man!! Men det är ju inte alltid läge att träna. Om jag inte gör det på morgonen så har jag svårt att få in det. Det blir lite svårt med måltiderna och det passar nästan aldrig tycker jag. fast det är kanske även det en ursäkt.. Jag är så imopnerad av Kaivala, eller vad hon heter (reluctant ashtangi). Hennes diciplin går inte av för hackor.

Men vi är bra vi med!!! (o hon har ju inget litet barn att ta hand om ;-)

Kramar

2008-05-20 @ 16:00:42
URL: http://suryanamaskar.blogg.se/
Postat av: yogini

Jag måste också få det gjort på förmiddagen för att det ska bli av. Ja Kaivala hon är grym! Men det är vi också!

Namaste!

2008-05-20 @ 17:04:36
URL: http://yogini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0